Branson kompletuje sojuszników, aby wesprzeć globalne cele ONZ.

Polub i udostępnij:
Pin Share

Richard Branson, właściciel Virgin Group, zbiera sojuszników do Global Goals Alliance – wirtualnej, globalnej armii, mające na celu walkę z największymi problemami obecnego świata m.in. takimi jak głód, zanieczyszczenie środowiska, nierówności społeczne czy bieda. To międzynarodowa kampania, zainicjowana przez fundację Virgin Unite, w której weźmie również udział Virgin Mobile Polska.

#TellEveryone to oficjalny hasztag inicjatywy

W którą firmy z grupy Virgin chciałyby zaangażować jak największą liczbę osób z całego świata – nie tylko swoich przedstawicieli, media, gwiazdy czy liderów opinii, ale całe społeczeństwo.

Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalne przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnych celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji. Wspierając inicjatywę nawet takimi małymi gestami każdy staje się superbohaterem w wirtualnym świecie, aby wpłynąć na realne zmiany na Ziemi.

Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny

W Polsce swoje awatary wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska. Kampania Global Goals Alliance to z inicjatywa mająca szczytny cel, ale przy okazji również świetna zabawa. Mam nadzieję, że dzięki takim niestandardowym działaniom, o 17 globalnych celach ONZ usłyszy jak największa liczba osób.

Pozwoli to zbudować pozytywny ruch w sieci, który następnie przełoży się na realne działania w rzeczywistości. Gorąco zachęcam do angażowania się w akcję i pokazywania innym, jak wiele mamy jeszcze przed sobą do zrobienia, podkreślając zarazem realność tego celu, kiedy połączymy swoje siły – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska. Każde nawet najdrobniejsze wsparcie jest ważne i wpływa na szerzenie świadomości, że skrajna bieda może zostać rozwiązana, zmiany klimatyczne – powstrzymane, a nierówności między ludźmi – zniwelowanie.

Siedemnaście globalnych goli ONZ:

  1. Brak ubóstwa
  2. Brak głodu
  3. Dbałość o zdrowie
  4. Odpowiednia edukacja
  5. Równość płciowa
  6. Czysta woda i dostęp do sanitariatów
  7. Nowoczesna energia dla wszystkich
  8. Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
  9. Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
  10. Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
  11. Miasta przyjazne dla środowiska
  12. Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
  13. Ograniczenie zmian klimatycznych
  14. Życie pod wodą
  15. Życie na lądzie
  16. Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
  17. Partnerstwo dla globalnych goli.

7-dniowa kampania Global Goals Allience będzie trwała od 26. września do 3. października.

Polub i udostępnij:
Pin Share

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.