Lidl stawia na design – nowa szata graficzna wiodącej marki piw Argus.

Polub i udostępnij:
Pin Share

Szata graficzna piw Argus Strong i Argus Premium uległa całkowitej metamorfozie i już niebawem produkt w nowej odsłonie pojawi się we wszystkich sklepach Lidl. Od teraz markę wyróżniać będzie nie tylko orzeźwiający smak, lecz także wyrazisty design i praktyczne opakowanie z ikoną termo ink. Za kreację wizualną projektu odpowiada wiodąca na rynku agencja kreatywna Brand&Design Delikatessen.

Lidl stawia na design

Na większości puszek Argus Strong i Argus Premium widnieć będzie oznaczenie termo ink. Ta innowacyjna ikona w kształcie szklanki pod wpływem temperatury zmienia swoją barwę na niebieską, dzięki czemu można sprawdzić czy dany napój jest wystarczająco schłodzony, aby ugasić pragnienie i cieszyć się doskonałym smakiem piwa. Niezależnie więc od tego, czy jest to piątkowy wieczór z przyjaciółmi, czy wspólne oglądanie meczu w męskim gronie, mamy pewność, że piwo posiada odpowiednią temperaturę, aby delektować się esencją chmielowego aromatu.

„Termo ink to tylko jedna ze zmian, jakie zauważą klienci Lidla na puszkach piw Argus Strong i Premium. Nowością jest także szata graficzna puszek, która perfekcyjnie oddaje charakter piwa. Modyfikacje, jakie zostały wprowadzone, są wynikiem oczekiwań konsumentów, którym zależy na nowoczesnym designie, połączonym z praktycznymi rozwiązaniami” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Piwo Argus jest propozycją dla tych

Którzy doceniają chwilę kiedy wracają do domu, a więc wpływają do portu z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Sama etymologia słowa argus nawiązuje do argonauty – żeglarza. Stąd właśnie wzięła się symbolika statku umieszczona na froncie opakowania. Przekaz podkreśla także zamieszczone na etykiecie hasło – Bo zasłużyłeś.

Dodatkowo na puszkach piwa Argus Premium znalazło się oznaczenie prestiżowej międzynarodowej nagrody przyznawanej przez Monde Selection. Jest to najstarsza instytucja badająca jakość produktów spożywczych, wręczająca wyróżnienia m.in.: winom, wyrobom cukierniczym czy piwom. „Argus Lager zdobył Złoty Medal w kategorii piw, co oznacza, że jego smak oraz jakość zyskały uznanie komisji złożonej z ponad 70 światowej klasy ekspertów.” – dodaje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Zmiana graficzna opakowań jest kompleksowa

Oprócz wizualizacji na puszkach, odświeżona została kolorystyka, nowy wygląd zyskały także foliopaki. Piwa Argus w tej odsłonie są wprowadzane do sprzedaży etapami – od początku października nowe opakowania będą dostępne już we wszystkich sklepach sieci Lidl.

Rodzina piw Argus liczy 11 wariacji smakowych

Dostępnych w sieci Lidl przez cały rok. Dodatkowo na sklepowych półkach pojawiają się często sezonowi przedstawiciele tej marki, np. Argus Bursztynowy czy Argus Radler. Piwa Argus charakteryzują się sprawdzonymi surowcami, z których są wytwarzane, przez co są cenione przez konsumentów za świeży smak i najwyższą jakość.

Już niebawem linia piw dostępnych w stałym asortymencie Lidla powiększy się o kolejnego przedstawiciela. Argus Porter to aromatyczne i niezwykle pełne w smaku ciemne piwo dolnej fermentacji, o barwie gorzkiej czekolady. Warzone jest z kombinacji słodów jasnych i ciemnych, a trzymiesięczny czas leżakowania dodatkowo uszlachetnia pełnię smaku tego produktu.

Browarnia Lidla to innowacyjny koncept marki Lidl, który pozwala odkryć wszystkim smakoszom nowe piwne smaki z niemal każdego zakątka świata. W portfolio sieci można spotkać również rzadziej dostępne na polskich półkach trunki, jak niemiecki Benediktiner Weissbier czy włoski Birra Castello.

Polub i udostępnij:
Pin Share

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.